Eenvoudig CRM: Het beste alternatief voor Insightly

Besteed minder tijd aan het invoeren van gegevens en meer tijd aan waar je goed in bent: verkopen

Vertrouwd door meer dan 15.000 klanten

Waarom is Simply CRM een beter alternatief voor Insightly?

Betaalbaar

Krijg de juiste functies voor en
betaalbare prijs

Gebruiksvriendelijk

Werken met Simply CRM is net zo eenvoudig
zoals klikken, slepen en neerzetten

Ondersteuning van wereldklasse

Gratis ondersteuning in de lokale taal, 24/7

We richten ons op de functies die je nodig hebt

Insightly CRM biedt zijn robuuste verkoop- en marketingfuncties voor een zeer hoge prijs. Waarom zoveel meer betalen als je alle functies die je nodig hebt in Simply CRM kunt gebruiken? Simply CRM heeft alle functies die een bedrijf nodig heeft om succesvol te werken en meer te verkopen. Bovendien kost het je geen arm en een been.

5 redenen waarom Simply CRM de
beste alternatief voor Insightly CRM

Betere verkoop- en marketingautomatisering

Met Simply CRM slaat u de frustratie van het leren gebruiken van een tool over en laat u uw bedrijf omhoog schieten.

We hebben een intuïtieve, eenvoudige en visueel aantrekkelijke interface gemaakt die iedereen direct kan instellen en gebruiken. Het implementatieproces van Microsoft Dynamics vereist veel maatwerk voordat u aan de slag kunt.

Minder is meer

Bij het kiezen van de juiste CRM is minder meer. Simply CRM is een alles-in-één SaaS CRM met de functies die u nodig hebt. Deze functies moeten je helpen je prestaties te verbeteren en het volledige bedrijfspotentieel te bereiken. In tegenstelling tot Microsoft Dynamics wordt Simply CRM geleverd met e-mail, telefoon, analyse van gebruikersgedrag, verkooprapportage en -analyse, verkoopcampagnes, workflows en vele andere functies waar u niet naar hoeft te zoeken zodra u zich aanmeldt voor een CRM.

Een buitengewone ondersteuning
van echte mensen

In tegenstelling tot Microsoft Dynamics biedt Simply CRM meertalige ondersteuning in verschillende talen. U krijgt 24/7 gratis technische hulp van ons team van experts, beschikbaar via telefoon, e-mail, chat, tekst en sociale media.

Ons Customer Success-team is ontworpen om u te helpen uw bedrijfsdoelen te bereiken en uw verkoop te verhogen.

Denk je dat Simply een beter alternatief is voor Insightly? Probeer het eens!

Eerlijke en redelijke prijzen

Insightly CRM wordt voornamelijk gebruikt in de bouwsector. Bij het ontwerpen van Simply CRM hebben we ervoor gezorgd dat elke branche het beste uit ons CRM kan halen.

Kenmerken die je niet krijgt
met Insightly

  • Ondersteuning voor meerdere talen
  • E-economische integratie
  • Dinero en Billy integratie
  • G-Suite integratie
  • Mailchimp integratie
  • WordPress-integratie

Klaar om ons te proberen? Meld je vandaag nog aan, gratis
aanvallen! Geen creditcard nodig

Hoe steekt Simply CRM af tegen HubSpot CRM?

Laten we enkele functies vergelijken

Professioneel archiefbeheer

Zowel Simply CRM als Insightly bieden een onbeperkt aantal gebruikers in het gratis plan. Maar Simply CRM geeft u onbeperkte opslagruimte voor alle plannen. Met Simply kunt u ook uw modules aanpassen door ze een andere naam te geven die past bij uw behoeften. Je kunt contactpersonen klanten of accounts noemen, afhankelijk van je branche. Je kunt ook filters en aangepaste weergaven gebruiken.

Leads, contactpersonen, accounts en deals beheren
Onbeperkte opslag van records
Bestaande module hernoemen

Contactbeheer

Zowel Simply CRM als Insightly bieden de mogelijkheid om contacten, accounts en deals te beheren, maar wat is het verschil?
Je kunt je CRM eenvoudig aanpassen naarmate je bedrijf zich uitbreidt op geografisch gebied, bedrijfsgrootte of productlijnen door verkoopgebieden aan te maken. Je kunt deze functie van Insightly krijgen, maar voor een hoge prijs.

Contacten, accounts en deals beheren
Profielen automatisch verrijken
Verkoopgebieden creëren
Regels voor toewijzing
Aangepaste verkoopactiviteiten

E-mailbeheer

Zowel Simply CRM als Zoho bieden een systeem voor e-mailbeheer. Met Simply CRM kun je elke e-mailprovider (Gmail, Outlook en andere) integreren met het CRM-systeem, zodat je toegang hebt tot je e-mails zonder van applicatie te hoeven wisselen. Wanneer je je mailbox koppelt, worden e-mails gesynchroniseerd met je Simply inbox en automatisch gekoppeld aan relevante records. De gebruikersinterface voor het verzenden van e-mails, het integreren van Gmail (of integratie met andere e-mailclients), het maken van gepersonaliseerde e-mailsjablonen, het plannen van bulk e-mails, het bijhouden van open e-mails en klikreacties, is een stuk eenvoudiger in Simply CRM.

Verkoopcampagnes versturen
E-mails bekijken die op antwoord wachten
E-mails bijhouden en plannen

Analytics en rapporten

Hoewel je met zowel Insightly als Simply CRM rapporten en dashboards kunt maken, biedt Simply je de flexibiliteit om rapporten te maken met gegevens uit alle modules en deze zo te plannen dat ze op regelmatige tijdstippen naar je inbox worden gestuurd. Met Simply CRM kunt u ook rapporten maken met gegevens uit alle modules, deze exporteren als CSV- of PDF-bestand en zelfs plannen dat deze op regelmatige tijdstippen naar uw inbox worden gestuurd.

Standaardrapporten
Aangepaste rapporten
Module-overschrijdende rapportage
Standaard dashboard
Aangepast dashboard

Ondersteuning

Ondersteuning via e-mail, telefoon en chat is vanaf dag één gratis in Simply CRM. Insightly brengt je hiervoor kosten in rekening.

Gratis ondersteuning via e-mail, telefoon en chat

Meer verkopen. Minder stress. Probeer het gratis!
Volledige toegang. Geen creditcard nodig.